Gratis verzending vanaf €75
Betalingsmogelijkheden
Betalingsmogelijkheden
iDEAL
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank. iDEAL is namelijk een directe online overboeking van je bankrekening naar de bankrekening van een ondernemer.
Kortingscodes
Beschik je over een kortingscode dan kunt je deze inwisselen bij het afronden van je bestelling. Belangrijk is daarbij dat je de code exact overneemt in het daarvoor bestemde vakje. De waarde van de code wordt verrekend op het totaalbedrag van je bestelling exclusief verzendkosten.
Verzending en levering
Heb je bij ons een pakket of los product besteld dan streven wij er naar je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Wij verwerken de ontvangen bestellingen dagelijks en streven er naar deze binnen 48 uur te verzenden, mits wij het product op voorraad hebben. Tijdens de Feestdagen gelden er afwijkende leveringstijden. Heb je vragen over de levertijd van een bepaald product of je bestelling? Neem dan contact met ons op. Bestellingen met een aankoopwaarde van meer dan € 75,00 worden gratis verzonden.
Retourneren
Als je een product bij ons hebt besteld dan doen wij ons uiterste best om je aankoop naar tevredenheid en in goede conditie bij jou thuis af te leveren. Toch kan het voorkomen dat je een artikel wilt ruilen of retourneren. Ook dit handelen wij graag naar tevredenheid af.
Heb je een verkeerd product ontvangen, ben je niet tevreden over het product of is er een andere reden dat je het product wilt retourneren? Dan kun je binnen veertien dagen na ontvangst van je bestelling gebruik maken van je herroepingsrecht. Indien je gebruik wenst te maken van je herroepingsrecht kun je contact met ons opnemen via het formulier dat je onderaan deze pagina vindt. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met je op om het retourproces met je door te nemen en sturen je een e-mail met een bevestiging van jouw retourmelding. Vanaf het moment van ontvangst van deze retourbevestiging heb je zeven dagen de tijd om het product(en) terug te sturen. Zodra wij het product hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening, mits het product in goede staat verkeert.
Let op!
Het is niet mogelijk losse producten uit de pakketten te retourneren. Afgezien natuurlijk van een beschadigd product. Als je niet tevreden bent met het pakket, dient het complete pakket aan ons geretourneerd te worden.
Beschadigde producten
Heb je een beschadigd product ontvangen? Dan wordt het product kosteloos vervangen. Het is daarom van belang van tevoren contact met ons op te nemen voor de juiste retourprocedure. Dat kan via het contactformulier onderaan deze pagina. Het beschadigde product wordt na retourontvangst opnieuw geleverd.
Retourneren buiten de termijn
Blijkt later dan veertien dagen na ontvangst van het product dat je niet tevreden bent over (de kwaliteit van) het product? Dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen. In dat geval zullen wij samen met jou naar een oplossing zoeken.
Retourkosten
De kosten voor het retourneren van een product komen voor jouw eigen rekening, tenzij het gaat om het retourneren van een beschadigd product.
Vragen?
Heb je vragen over levering en verzending of over de afhandeling van klachten? Bekijk dan onze informatie over Levering en verzending en Klachtafhandeling.
Klachtafhandeling
Heb je een klacht? Dan horen we dat graag! We verzoeken je om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@littlemoonlight.nl of door contact op te nemen met ons door middel van het invullen van het contactformulier. We denken graag met je mee over een passende oplossing.
Contact
Heb je vragen of wil je iets met ons delen? Laat het dan gerust weten! We proberen je bericht zo snel mogelijk te beantwoorden. Dank je wel voor je bericht. We zijn natuurlijk ook te bereiken via: info@littlemoonlight.nl.