Je bestelling is er bijna... 90%

Je winkelmand is momenteel leeg.

Je moet enkele producten aan de winkelwagen toevoegen.
Ga naar de pagina "Winkel" en zoek producten.

Terug naar winkel

Wanneer kan ik het pakketje verwachten?

Verzending en levering

 Heb je bij ons een pakket of los product besteld dan streven wij er naar je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Wij verwerken de ontvangen bestellingen dagelijks en streven er naar deze binnen 48 uur te verzenden, mits wij het product op voorraad hebben. Tijdens de Feestdagen gelden er afwijkende leveringstijden. Heb je vragen over de levertijd van een bepaald product of je bestelling? Neem dan contact met ons op. Bestellingen met een aankoopwaarde van meer dan € 75,00 worden gratis verzonden.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Retourneren

Als je een product bij ons hebt besteld dan doen wij ons uiterste best om je aankoop naar tevredenheid en in goede conditie bij jou thuis af te leveren. Toch kan het voorkomen dat je een artikel wilt ruilen of retourneren. Ook dit handelen wij graag naar tevredenheid af.

Heb je een verkeerd product ontvangen, ben je niet tevreden over het product of is er een andere reden dat je het product wilt retourneren? Dan kun je binnen veertien dagen na ontvangst van je bestelling gebruik maken van je herroepingsrecht. Indien je gebruik wenst te maken van je herroepingsrecht kun je contact met ons opnemen via het formulier dat je onderaan deze pagina vindt. Wij nemen dan binnen 24 uur contact met je op om het retourproces met je door te nemen en sturen je een e-mail met een bevestiging van jouw retourmelding. Vanaf het moment van ontvangst van deze retourbevestiging heb je zeven dagen de tijd om het product(en) terug te sturen. Zodra wij het product hebben ontvangen storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening, mits het product in goede staat verkeert.

Let op! 

Het is niet mogelijk losse producten uit de pakketten te retourneren. Afgezien natuurlijk van een beschadigd product. Als je niet tevreden bent met het pakket, dient het complete pakket aan ons geretourneerd te worden.

Beschadigde producten

Heb je een beschadigd product ontvangen? Dan wordt het product kosteloos vervangen. Het is daarom van belang van tevoren contact met ons op te nemen voor de juiste retourprocedure. Dat kan via het contactformulier onderaan deze pagina.  Het beschadigde product wordt na retourontvangst opnieuw geleverd.

Retourneren buiten de termijn

Blijkt later dan veertien dagen na ontvangst van het product dat je niet tevreden bent over (de kwaliteit van) het product? Dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen. In dat geval zullen wij samen met jou naar een oplossing zoeken.

Retourkosten

De kosten voor het retourneren van een product komen voor jouw eigen rekening, tenzij het gaat om het retourneren van een beschadigd product.